جادوی مهمان نوازی اندلسی در هتل مرسر سویا+تصاویر
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

سه شنبه 27 خرداد 1399
ن : بنفشه

جادوی مهمان نوازی اندلسی در هتل مرسر سویا+تصاویر

هتل مرسر سویا (Hotel Mercer Sevilla )در واقع یک عمارت قدیمی باقیمانده از قزن نوزدهم میباشدکه ارمغان اقامت درآن ترکیب سحر انگیزی از عطر و بوی تاریخ با مدرنیته در قلب شهر زیبای سویای در اسپانیا میباشد.

در ادامه سلسله مطالب مربوط به معرفی هتل های خاص و شگفت انگیز دنیا به معرفی هتل زیبا و 5 ستاره مرسر در شهر سویا اسپانیا پرداخته ایم.با گزارش تصویری سفرانه همراه باشید.

این هتل اندلسی نمونه موفقی از تبدیل یک ساختمان و عمارت تاریخی به یک هتل با طراحی داخلی زیبا و ارائه امکانات مدرن میباشد.

این هتل در جوار رودخانه آرنال شهر سویا( Arenal Seville ) و در نزدیکی مهمترین جاذبه های شهر واقع گردیده و پیرامون هتلنیزکافه ها و رستوران ها و خیابانهای باریک و زیبای شهر را میتوانید مشاهده نمایید.

هتل مرسر هنوز هم ازبسیاری از مولفه های معماری قرن نوزدهمهمانند دیوارهای سفید اندلسی,ایوان های بزرگ آهنی, لابی بزرگ با تراسی دل انگیز سود میبرد که تکمیل کننده شکوه این بنای زیبا میباشد.

شرکت مشهور معماری اسپانیایی (Studio Cruz y Ortiz )با اضافه نمودن لوسترها و بازسازی و بهسازی راه پله هایی از جنس مرمر و مجهز نمودن هتل به لوازم لوکس و مدرن اروپایی موفق به ایجاد این ترکیب شگفت انگیز بین گذشته و عصر جدیددر هتل مرسر سویل شده است.

اینهتل بوتیک تنها شامل 12 اتاق و سوئیت لوکس و مدرن با سقف های بلند و بالکن های اختصاصی میباشد.

بالکن دنجاتاق های هتل مرسر با چشم اندازی فوق العاده به استخر روباز محوطه موجبات سرگرمی و تجربه لحظات لذت بخش برای مسافران را به ارمغان می آورد.

هتل های اسپانیا رستوران ماریا لوئیزا واقع در هتل انواع غذاهای فوق العاده محلی و بیم المللی را سرو مینماید.

تمامی اتاق های هتل و سوئیت هتل مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ؛تلویزیون با قابلیت تماشای کانال های بین المللی؛مینی بار رایگان,وای فای(Wi-Fi) رایگان،دستگاه قهوه ساز نسپرسو و همچنین کتری و سرویس بهداشتی و حمام میباشند.

هتل های اسپانیا

هتل مرسر

هتل مرسر سویا(Hotel Mercer Sevilla)

در ادامه شما را به تماشای تصاویر بیشتری از این هتل 5 ستاره زیبای اندلسی دعوت میکنیم:

هتل مرسر سویا اسپانیا

هتل مرسر سویااسپانیا

منبع: مجله سفر و گردشگری سفرانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.